به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن تأکید بر اهمیت ظرفیت ائمه جمعه در شکل‌دهی به رویکردهای فرهنگی، تصریح کرد: ائمه جمعه از ظرفیت بسیار والایی دارند که در بزرگداشت سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه بابیان این‌که جشن‌های دخترانه از روز پنجشنبه قبل از سالروز میلاد آغاز خواهد شد و در روز میلاد نیز جشن‌های دخترانه به اوج می‌رسد، اظهار داشت: امسال جشن‌های دخترانه سرزمینمان با شعار «حضرت معصومه بهترین دختر دنیا» آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که بر آنیم تا در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها روز دخترانه خوبی را در سراسر کشور رقم بزنیم، خاطرنشان ساخت: در حوزه دختران، دغدغه‌های زیادی وجود دارد و حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌تواند پناهگاه، ملجأ و محل گره خوردن دل‌های این عزیزان با اهل‌بیت علیهم‌السلام باشد.

وی تصریح کرد: بارگاه ملکوتی اهل‌بیت علیهم‌السلام از ظرفیت بسیار بزرگی برای رهایی جوانان سرزمینمان از گرفتاری در اسارت رسانه‌ای دشمنان اسلام و انقلاب برخوردارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری نیز در بخش دیگری از این دیدار ضمن تقدیر از رویکردهای جدید و تحول‌آفرین حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها، از حمایت، همیاری و همکاری ستاد اقامه نماز جمعه کشور در مراسم بزرگداشت روز دختر خبر داد و اظهار داشت: نام‌گذاری روز دختر به نام و یاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، موهبتی الهی برای روزهای سخت کنونی و ایام سخت‌تر آینده است.