به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اختتامیه دوره درمحضر بانو با اهدای نگین متبرک حرم امام حسین علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها و جوایز ارزنده دیگر به تیم اول مسابقه فوتبال جام رمضان و گروه و افراد برتر این دوره در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام منصور مقدمی مسئول محتوایی این طرح با اشاره به جاذبه هایی که خداوند متعال در وجود مقدس اهلبیت علیهم السلام، خانواده های مومنین و در فطرت انسانها برای هدایت به سمت خویش قرار داده است، تاکید کرد: متاسفانه دشمنان برای تضعیف این جاذبه ها به شدت برنامه ریزی کرده اند و با القای شبهات، فاصله انداختن میان قلبها با اهلبیت، تضعیف بنیان خانواده های مومن و پرورش هوای نفس در برابر فطرت در تلاش اند تا همه اقشار علی الخصوص نوجوانان را از مسیر هدایت الهی فاصله دهند.

وی در ادامه به اهداف طرح در محضر بانو اشاره کرد و افزود: این طرح در اولین سطح به دنبال ایجاد جمعی صمیمی و با صفا در محضر حضرت معصومه سلام الله علیها برای ایجاد رفاقت های سالم و سرشار از معنویت با محوریت مربیان باتجربه و مهربان بود که الحمد لله در بهترین وجه حاصل شد.

مسئول محتوایی طرح در محضر بانو ادامه داد: همچنین در سطوح بالاتر هدف از این طرح ارائه محتواهای متناسب با رویکرد خود مدیریتی و رشد تقوای درونی بود که متناسب با موضوعات ملموس در سبک زندگی نوجوانان به صورت کارگاهی و با ارتباط گیری در فضای مجازی سعی شد در مسیر زندگی متربیان اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه اساسا هدف نهایی این طرح رشد کمی و کیفی جمعیت نوجوانان فاطمی به شمار میرود، گفت: مقصود از جمعیت نوجوانان فاطمی نوجوانانی است که به واسطه کنشگری های مرتبط با حرم مطهر و رواق نوجوانان آستان مقدس به طریقی متصل شده اند و تمایل به تداوم این ارتباط دارند.  

گفتنی است طرح در محضر بانو با حضور ۱۵۰ دانش آموز پسر با هدف برگزاری کلاس‌های معارفی، کارگاه‌های مهارتی شامل سواد رسانه  و مستند سازی، دوره‌های علمی شامل خودشناسی و روانشناسی نوجوان و برنامه های با نشاط ورزشی، تفریحی و اردویی برگزار شد و در ادامه نیز ارتباط این دانش آموزان در قالب طرح علمدار با حرم مطهر بانوی کرامت ادامه خواهد داشت.