به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث به صورت حضوری، آنلاین( برخط)، غیر برخط (ویدئویی)، تلفنی و مطالعاتی از ۶ خرداد ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد.

علاقه مندان در ترم جدید با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس qhkarimeh.com می توانند در رشته های قرآنی و حدیثی، مداحی و قرائت، تربیت مربی و معارف قرآن و اهل بیت (ع) ثبت نام کنند.

پذیرش علاقه مندان در این دوره ها از گروه سنی۶ سال به بالا بوده و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهر و برادر می توانند در این رشته‌های قرآنی و معارفی ثبت نام کنند.

همچنین کارگاه روخوانی و درست خوانی قرآن کریم با عنوان «الفبای مهربانی» برای گروه سنی نونهال به صورت حضوری و مجازی برگزار شده و نونهالان با ثبت نام در این کلاس قرآنی ضمن آشنایی با الفبای فارسی و عربی قرآن، در قالب بازی و سرگرمی سور مختلف قرآنی را فرا گرفته و با گذراندن دوره و موفقیت در آزمون پایانی دوره گواهینامه پایان دوره از سوی مرکز به آنها اعطا می شود.

لینک‌ ثبت‌نام حضوری برای علاقه مندان https://edu.qhkarimeh.ir/lessons/grade است و لینک ثبت‌نام مجازی
https://quran.qhkarimeh.ir/lessons/grade است.

همچنین علاقه‌مندان و فراگیران قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰( واحد برادران) و شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵( واحد خواهران) تماس بگیرند و شماره تماس برای کسب اطلاعات در مورد دوره های مجازی نیز شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۵ است.

یادآوری می شود، ثبت نام دوره های مطالعاتی و مجازی محدود به زمان خاصی نبوده و فراگیران قرآنی در تمامی ایام سال می‌توانند در این دوره های ثبت نام کرده و پس از شرکت در آزمون در صورت قبولی می‌توانند از سوی مرکز قرآن و حدیث گواهینامه پایان دوره دریافت کنند و گواهینامه پایان دوره برای شرکت کنندکان سراسر کشور قابل ارسال بوده و در این زمینه برای شرکت کنندگان سراسر کشور و حتی شرکت کنندگان بخش بین الملل محدودیتی وجود ندارد.

لازم به ذکر است، ثبت نام دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث تنها مختص فراگیران ایرانی و فارسی زبان نبوده و فراگیران بخش بین الملل (زبان عربی، اردو، انگلیسی) نیز می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.