به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) پرچم متبرک آستان مقدس را به استان کهگیلویه و بویراحمد بردند.

حضور در جشن روز دختر در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران شهرستان کهگیلویه، حضور در جمع مردم روستای کلات، حضور در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت، حضور در شهر سوق، حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد دهدشت، حضور در خانه پدر شهید شفیعی نژاد و حضور در زندان مرکزی شهر دهدشت از جمله فعالیت‌های سفیران کریمه در استان کهگیلویه و بویر احمد بوده است.

همچنین تقدیر از جانباز ۷۰٪ دفاع مقدس و مادران شهدا، عیادت از بیماران، غبارروبی مزار شهدا از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

سفیران کریمه اله بیت در استان کهگیلویه وبویراحمد مورد استقبال مردم شهرستان مارگون نیز قرار گرفتند و با امام جمعه شهرستان مارگون دیدار کردند.

همچنین سفیران کریمه اهل بیت(س) به روستای امامزادگان بی بی خاتونین علیهما السلام معروف به خواهران ناتنی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز سفر کردند.

دو خواهر به نام های مبارک زبیده خاتون و رقیه خاتون که از اولاد امام کاظم علیه السلام هستند و در اواخر قرن دوم و اوایل قرن سوم هجری هنگامی که برای دیدار حضرت امام رضا علیه السلام از حجاز به ایران و از راه بهبهان به شیراز عازم توس بودند، به دستور مأمون کاروان علویان مورد تهاجم دشمن قرار گرفتند و هر کدام در نقطه و مکانی به شهادت رسیدند.