به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا روز میلاد امام رضا علیه السلام میزبان ۱۲۰ زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

برای ثبت نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت که در سایت قابل دانلود است، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.

شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر عبارت از حضور به‌موقع و خروج بهنگام، همراه داشتن حداکثر ۱۰ نفر به غیر از زوجین، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ممنوعیت ورود افراد با علایم سرماخوردگی و عدم پذیرایی از مهمانان و زائران است.

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت هر روز بجز ایام عزاداری اهل بیت(ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

گفتنی است در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا ده روز آینده وجود دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام اتاق عقد، پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.

علاقه مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها در بخش پرتال ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت نام اتاق عقد را دنبال کنند.