به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، رواق کودک و خردسال حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ایام دهه مبارک کرامت، میزبان اردوهای اعزامی از مدارس، نهادها، مهدهای کودک قم و سایر شهرستان‌ها و نیز مراسم جشن تکلیف دختران ۹ ساله بود.

هماهنگی حضور در اردوهای رواق کودک به دو صورت تماس تلفنی و مراجعه حضوری انجام شده و سپس با تعیین رده سنی و موضوع مدنظر درخواست گنندگان، مربی هماهنگ و در نهایت اردو برگزار شده است.

محتوای ارائه شده در این اردوها متناسب با ایام دهه کرامت، موضوع زیارت و معصومه شناسی و در قالب نمایش عروسکی، قصه، داستان، رنگ‌آمیزی و به طور کلی بازی و سرگرمی برای رده سنی مهد کودک و پیش دبستانی و اجرای جنگ و پاورپوینت برای رده سنی دبستان بود.

در این ایام مبارک در سالن باغ فرشته‌ها نیز مراسم جشن تکلیف دختران نومکلف به دو صورت دسته جمعی و خانوادگی برگزار شد، ثبت‌نام در این بخش در بستر سایت انجام و جشن با ارائه محتوای تکلیف در قالب جُنگ، بازی و سرگرمی با حضور مربی برگزار شد.

رواق کودک دختر در دهه مبارک کرامت، از صدها مخاطب در اردوهای مختلف میزبانی کرده است.

هم‌چنین رونمایی از گروه سرود کریمه در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و اجرای ۵ بار سرود در برنامه‌های مختلف حرم مطهر از جمله برنامه جشن ویژه پرسنل نیروی انتظامی از برنامه‌های اجرا شده توسط رواق کودک در این دهه بود.