به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت به صورت مجازی ویژه فراگیران خواهر و برادر برگزار می شود.

حداقل شرایط سنی برای حضور در این دوره مجازی تربیت مربی ۱۸ سال به بالا بوده و این دوره آموزشی با تدریس اساتید ممتاز ملی و بین المللی برای فراگیران برگزار خواهد شد.

تسلط بر تجوید سطح یک و قبولی در آزمون کتاب روخوانی و روانخوانی استاد علی قاسمی از شرایط ثبت نام در این دوره برای فراگیران است.

این دوره آموزشی تخصصی از طریق کلاس مجازی آنلاین (اسکای روم) برای علاقه مندان برگزار شده و پشتیبانی آموزشی از طریق پیام رسان ایتا انجام می شود.

اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان از مزایای ثبت نام در این دوره آموزشی است.

این کارگاه آموزشی در۶۰ جلسه در مدت ۴۵ روز و هر روز به مدت دو ساعت (غیر از روزهای تعطیل) برای فراگیران برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی از ۱۵ تیرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود و شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهی‌نامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی و رایگان ثبت نام در این دوره برای شرکت کنندگان است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره می توانند پرسش های خود را از طریق پیام رسان اینا به شناسه ارسال کنند.

همچنین فراگیران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند و یا از طریق مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس اینترنتی در دوره ثبت نام کنند.