به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها، کارگاه « زیبا خوانی قرآن کریم» را ویژه خواهران قرآن آموز سراسر کشور به صورت مجازی و آنلاین برگزار می کند.

این کارگاه آموزشی با تدریس مرضیه توفیق نیا برای علاقه‌مندان سراسر کشور برگزار می شود.

آموزش تجوید و صوت لحن از مهم ترین مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه آموزشی فوق برنامه برای قرآن آموزان خواهر واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

این کارگاه آموزشی در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸ برای علاقه مندان از بستر اسکای روم برگزار می شود و لینک مربوط به ورود کلاس پس از ثبت نام برای شرکت کنندگان در گروه های کلاسی قرار داده می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی می توانند به آیدی @Qhkarimeh در پیام رسان ایتا پیام ارسال و یا از طریق لینک ثبت نام Qhkarimeh .com در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث از ۶ خرداد ماه آغاز شده و علاقه‌مندان خواهر و برادر سراسر کشور با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث ضمن مشاهده دوره های قرآنی و معارفی می‌توانند در این دوره ها به صورت حضوری، آنلاین ، آفلاین، تلفنی و یا مطالعاتی ثبت نام کنند.

همچنین شروع کلاس‌ها با تکمیل ظرفیت کلاس‌ها انجام خواهد شد و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در دوره های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.