به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۷ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ همزمان با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام و سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با قرائت دعای عهد، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدیحیی مرتضوی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد جوادی، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام سیدمحمد جوادی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری و قرائت دعای ندبه توسط سیدحسین جعفری نژاد دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام اکبر صمدی یزدی و مداحی علی رئوفی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی مهدوی نیا و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدامین انواری نسب برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز روزهای شنبه و یکشنبه با قرائت زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها، دوشنبه با مداحی سیدعلی حسینی نژاد، سه شنبه با مداحی سیدمحسن بنی فاطمی و از چهارشنبه تا جمعه نیز با قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها همراه است.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجج اسلام سیدعلی خوش‌نظر، سیدمحسن حسینی سبزواری، هادی الیاسی و محمدهادی هدایت ، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور ترابی نسب، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمد شهبازیان و قرائت زیارت آل یاسین با صدای علی پاکزمان برگزار می شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز محمد خرم فر و مجتبی خرسندی مداحی خواهند کرد.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، سیدحسین مؤمنی، محمد سعیدی آریا، حبیب الله فرحزاد، علی سرلک، حامد کاشانی و محمد برمایی برگزار می شود و همچنین یکشنبه مهدی سلحشور، دوشنبه حسن شالبافان و سه شنبه سیدرضا تحویلدار مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای حسن اخباری و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.