به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: در استان قم در ارتباط با کنترل جرایم وضعیت خوبی را شاهد هستیم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی با دستگاه قضایی و سایر دستگاه ها در رابطه با بهبود وضعیت انتظامی و امنیتی استان به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وی با اشاره به همکاری با سپاه برای کنترل ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی در استان قم گفت: در حوزه بازارها و بوستان ها اقدامات مشترکی را با هدایت و حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال می کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در استان قم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات مؤثری انجام شده و همه دستگاه ها پای کار هستند، افزود: در زمینه پرسنل فرماندهی انتظامی نیز ارتقای سطح معیشت، آموزش و تجهیزات پلیس راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان منابع انسانی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: یکی از اهداف دشمن مأیوس کردن مردم از حاکمیت دینی است وهرچه ما در جمع مردم حضور بیشتری داشته باشیم و مشکلات را شناسایی و به صورت میدانی و عملیاتی رفع کنیم در جلب رضایتمندی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود.

میرحیدری تصریح کرد: برنامه بنده این است که هر هفته حداقل در یکی از مساجد استان حاضر شوم و مردم سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنند و به صورت رو در رو پاسخگوی مردم باشم.