به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت و گویی خبری اظهار کرد: به همت مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت افتتاحیه دومین دوره «در محضر بانو» روز گذشته در سالن اجتماعات پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

وی گفت: این دوره سه ماهه ویژه دانش آموزان پسر کلاس هشتم تا دهم برگزار می شود و شامل کارگاه های معارفی، مهارتی و علمی، برنامه های با نشاط، ورزشی و تفریحی و برنامه شاد و شیرین اردویی خواهد بود که در روزهای پنجشنبه و یک روز دیگر در هفته در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود و افراد برگزیده این دوره نشان خادمی این آستان مقدس را دریافت می کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: همچنین نوجوانانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، عنوان علمداران فاطمی را دریافت خواهند کرد و هر هفته یک مأموریت فرهنگی به نیابت از طرف حرم مطهر بانوی کرامت در محله های خود خواهند داشت.

وی ادامه داد: در دومین دوره مهارت آموزی و آموزشی در محضر بانو ۱۲۰ دانش آموز پسر نام نویسی کرده اند و این دوره از ۱۵ تیر آغاز و تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

جعفری اضافه کرد: مراسم افتتاحیه دوره در محضر بانو با ویژه برنامه های سرود، مسابقه، جُنگ شادی، پذیرایی، قرعه کشی نگین متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، توجیه طرح و پرسش و پاسخ و برنامه های جانبی دیگر اجرا شد.