به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی با قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، سخنران و مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و مداحی سیدمهدی موسوی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا طباطبایی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد در سه روز وسط هفته و علی اکبر بهنام در دو روز انتهای هفته  برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و از شنبه تا چهارشنبه با مداحی سیدحسن علوی نژاد برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین بنیادی و مداحی سیدحسین جعفری نژاد، از دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میرمعینی و مداحی مجتبی خرسندی، پنجشنبه با قرائت زیارت ناحیه مقدسه توسط حجت الاسلام تاجیک و جمعه نیز با قرائت زیارت ناحیه مقدسه با صدای جواد برزگر دنبال می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر شب با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده و محمدجواد احمدی برگزار می شود.

گفتنی است دعای کمیل پنجشنبه شب با صدای عباس حیدرزاده، زیارت جامعه کبیره پنجشنبه شب با صدای حجت الاسلام والمسلمین محمدپور و مقتل خوانی ظهر عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی قرائت خواهد شد.