به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۷ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی با قرائت دعای عهد بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین آقامیری و قرائت دعای ندبه توسط مجید دلشاد برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام ناصر شهیدی و مداحی حسین اردستانی، یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام هادی محمدپور و مداحی محمود برانجبین، حاج قربانی و حسن ابوالقاسمی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین اکبری و مداحی علیرضا زنگی و پنجشنه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام ناصر شهیدی و مداحی غلامرضا باقرزاده و بختیارزاده برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه به ترتیب با مداحی رسول محمدی، سیدعلی حسینی نژاد و علی رئوفی، سه شنبه با قرائت زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و چهارشنبه و پنجشنبه با مداحی محمد جعفری و قاسم جباری دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی مسعود زمانی، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و مداحی بادینلو، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام صبوری و مداحی محمد رمضانی و مسعود زمانی، و از چهارشنبه تا جمعه  با سخنرانی حجت الاسلام حسین جوشقانیان و مداحی رضا ایزدی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی مهدی حیدرزاده، حسن حیدرزاده به مدت دو شب و علی مالکی نژاد به مدت سه شب برگزار می شود و جمعه شب نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا سخنرانی و محمود بذری مداحی خواهد کرد.

گفتنی است پنجشنبه شب دعای کمیل با صدای علی مالکی نژاد و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.