به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۱ تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، از یکشنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدبهاء‌الدین ضیائی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی محمدی و حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی محمدی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محسن حیدری کاشانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی نبوی برگزار و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب مهدی سماواتی، ابوالفضل محمدی، احمد ساری، عباس عسکری، داوود میرزاپور و علی سیفی مداحی خواهند کرد.

در مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر شنبه سیدعلی حسینی نژاد مداحی خواهد کرد و از یکشنبه تا پنجشنبه زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها قرائت خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه با سخنرانی حجت الاسلام میرمعینی و مداحی یاسین شیخ زاده، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میرمعینی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد زرسنج، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور حبیب الله معصوم، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی احمدپور و قرائت زیارت آل یاسین با صدای مجید طیبی دنبال می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها  شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مداحی عباس حیدرزاده، از یکشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی علی مهدوی نژاد به مدت سه شب و مهدی سلحشور در چهارشنبه شب و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی محمدرضا بذری و سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

گفتنی است پنجشنبه شب دعای کمیل با صدای محمدرضا بذری و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.