به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۱ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با اربعین حسینی از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، و قرائت زیارت عاشورا در روز پنجشنبه و قرائت دعای ندبه توسط سیدعلی حسینی نژاد در روز جمعه دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی فرشاد و مداحی بهداروند در روز شنبه، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام صابری اراکی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام وحید حجتی و مداحی زمانی و اردستانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمداسماعیل خورشیدی و مداحی قاسم زاده در روز پنج شنبه دنبال خواهد شد.

مراسم عزاداری بعد از نماز عصر نیز از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی محمد عباسیان، محسن قاسمی، قاسم جباری، مجتبی خرسندی، جواد برزگر و حسین اردستانی برگزار می شود و در روز چهارشنبه بعد از نماز عصر زیارت اربعین با نوای جواد برزگر قرائت خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام خوش نظر، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور سیداحمد حسینی و مداحی محمد جعفری دستجردی، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام وحید حجتی و مداحی شمس آبادی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی حیدری و قرائت زیارت آل یاسین توسط میثم طاهری دنبال می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و به ترتیب با مداحی علی پیله وران، رضا عاصی، علی رئوفی و جواد برزگر، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی واعظ و مداحی سیدرضا تحویلدار و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی عباس حیدرزاده و حمزه علیپور برگزار خواهد شد.