به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها؛ سید ابوالفضل حسینی مسئول غرفه تعمیرات ویلچر و کالسکه در گفت و گویی خبری گفت: ما در این غرفه ۵ نفر به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستیم و روزانه پاسخگوی حدود ۲هزار مراجعه کننده برای تعمیرات کالسکه، ویلچر و… می باشیم.

وی به انگیزه خود و همکارانش برای حضور در این غرفه خدمت رسانی به زوار اشاره کرد و گفت: هدف ما کسب رضایت سیدالشهدا علیه السلام است و امیدواریم آن حضرت به ما عنایت داشته باشند.

محمد مهدی ریحان فرد از زینبیه اصفهان مسئول غرفه شست و شوی البسه زوار نیز در گفت و گویی خاطرنشان ساخت: ما در دو غرفه مجزا برای خواهران و برادران لباس زوار را تحویل گرفته، شست و شو داده و حداکثر تا دو ساعت تحویل زائران می دهیم.

وی خدمات این غرفه را ۲۴ ساعته عنوان کرد و افزود: روزانه در مجموع دو کانکس خواهران و برادران بیش از ۴هزار لباس شسته و تحویل داده می شود.

احمد کاظمی مسئول غرفه تعمیرات عینک موکب نیز گفت: دوسالی هست که در موکب آستان مقدس در این غرفه مشغول خدمت به زائران سیدالشهدا علیه السلام هستیم.

وی افزود: در این مسیر پیاده روی یکی از چیزهایی که نیاز آن برای زائران احساس شد غرفه تعمیرات عینک بود لذا دو سال هست که این غرفه تعمیرات در موکب راه اندازی شد.

کاظمی خاطرنشان ساخت: از حدود ۵ صبح تا ۱۲ شب یکسره مشغول به خدمت هستیم و روزانه حدود  ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داریم که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به آنان خدمت ارائه کنیم.

علی اصغر جعفری مسئول غرفه تعمیرات کیف،کفش، کوله و خیاطی موکب آستان مقدس نیز از ارائه خدمت به زوار سیدالشهدا علیه السلام خبر داد و گفت: از نماز صبح تا ۱۲ شب تا دو هزار مراجعه کننده داریم.

وی افزود: برداشتن یک بار کوچک از دوش زوار با تعمیر کیف، کفش یا تعمیر و دوخت البسه آنان واقعا مهم است که امیدواریم مورد قبول امام حسین علیه السلام قرار گیرد.