به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، استاندار قم در این دیدار ضمن تمجید و تقدیر از فعالیت ها و خدمات خوب این موکب به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سخنانی گفت: موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها خوشبختانه خدمات ارزنده، چشمگیر و ارزشمندی به زائرین امام حسین علیه السلام ارائه می دهد.

وی افزود: گزارشی که ما گرفتیم حاکی از خدمات خوب این موکب و بخش های مختلف آن همانند هلال احمر مستقر در این موکب است که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار قم خاطرنشان ساخت: توانمندی و مدیریت این موکب ارزشمند است که برای اقشار مختلف زائر مثل جانبازان تدارکات لازم را دیده است.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه کیفی و کمی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: پیاده روی عظیم اربعین یک کار فرهنگی در تراز جهان اسلام است و قم  برنامه حمایتی از این فرهنگ اسلامی و دینی دارد، قطعا حمایت هایی خواهیم داشت تا مشکلات مردم در این عرصه کمتر شود، وظیفه ما حمایت و رفع مشکلات در عرصه های مختلف است.

وی ابراز داشت: ان شاء الله به روزی برسیم که این پیاده روی اربعین در همه دنیا فراگیر شود چرا که سیدالشهدا علیه السلام زبان مشترک  و محور اصلی همه ما می باشد.