به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کارشناسان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از ابتدای ماه محرم تاکنون ضمن معرفی شخصیت، سبک زندگی، اصحاب و یاران امام حسین علیه السلام به شبهات مرتبط با عاشورا و اربعین نیز پاسخ داده اند.

معرفی برکات عزاداری برای امام حسین علیه السلام، بیان سخنان امام حسین و امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا و تبیین شاخصه های بانوان عاشورایی و همچنین تبیین اهداف قیام عاشورا و تببین وضعیت سیاسی اجتماعی مسلمانان در عصر امام حسین از دیگر مباحثی بود که کارشناسان مرکز قرآن و حدیث برای مخاطبان کانال مرکز در سراسر کشور و در سطح بین الملل در قالب ویدئو کليپ های چند دقیقه ای و عکس نوشته تبیین کرده اند.

کانال مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت نزدیک به ۹ هزار مخاطب دارد و کارشناسان مرکز در کانال مرکز به ادرس@Qhkarimeh به صورت آنلاین در عرصه های معارفی، قرآنی و اعتقادی و همچنین در عرصه تربیت فرزند به پرسش های مخاطبان پاسخ می دهند.

در آستانه اربعین حسینی ضمن تبیین ضرورت های ایام اربعین و پیاده روی کارشناسان مرکز اقدام به پاسخگویی به شبهات اربعین نسل جوان کرده اند.

علاقه مندان برنامه های قرآنی و مخاطبان علاقه مند به رشته های قرآنی و حدیثی ضمن عضویت در کانال مرکز و اطلاع از برنامه های و فعالیت های قرآنی مرکز با عضویت در کانال می توانتد از محتواهای اموزشی مرتبط با معارف قرآنی و حدیثی که در کانال بارگذاری می شود، استفاده کنند.

لازم به ذکر است، ویدئو کلیپ ها و عکس نوشته های مرتبط با مباحث عاشورا، اربعین و همچنین کلیپ های مرتبط با پاسخگویی به شبهات اربعین در کانال مرکز به صورت روزانه بیش از هزار تا حدود چهار هزار بازدید دارد.