به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره اصول عقاید اسلامی را با نگاهی نو به اصول دین با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و کارشناسان برنامه سمت خدا برگزار می کند.

در این دوره آموزشی مباحث مربوط به توحید و خداشناسی ( اثبات وجود خدا، صفات خدا صفات کمالیه، قدرت خدا ودیگر مباحث مرتبط با عقاید) نبوت ، امامت، معاد و قیامت برای فراگیران مورد بررسی قرار می گیرد.

بخشی از ویدئو کليپ های کوتاه این دوره آموزشی همزمان با روزهای دوشنبه در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @Qhkarimeh بارگذاری می شود.

علاقه مندان و مخاطبان سراسر کشور برای ثبت نام در این دوره به صورت مجازی می توانند از طریق لینک https://qhkarimeh.ir/lms/level/text?id= در این دوره ثبت نام کنند.

حل شبهات مرتبط با مبحث توحید و خداشناسی و اصول عقاید اسلامی، تقویت بصیرت و معرفت نسل جوان نسبت به ذات خداوند و تقویت باورهای دینی از مهم ترين اهداف برگزاری این دوره برای فراگیران است.

در این دوره آموزشی نظریه های اندیشمندان غربی و شرقی در خصوص خلقت عالم، نظریات بینگ بنگ، نظریه خلق الساعه داروین و تمامی نظرات منکران وجود خداوند و قائلان به تصادفی بودن خلقت عالم هستی نه تنها به استناد با سیره انبیا بلکه با رویکرد علمی و عقلانی به استناد عنصر خرد رد می شود.

حضور در این دوره آموزشی به پرسش های نسل نوجوان و جوان در عرصه خداشناسی، نبوت، معاد و مرگ پاسخ داده و با استنادات علمی شبهات نسل جوان برطرف می شود؛ بنابراین والدینی که قادر به پاسخگویی به پرسش های فرزندان خود در عرصه توحید و خداشناسی نیستند با شرکت در این دوره به صورت غیرحضوری ضمن افزایش آگاهی و معرفت دینی می توانند به پرسش های فرزندان خود به بهترین شکل پاسخ داده و همچنین نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این دوره می توانند پاسخ پرسش های خود را از اساتید دریافت کرده و با بحث های دقیق با اساتید می توانند در این دوره آموزشی سطح فهم و درک دینی خود را افزایش دهند.

لازم به ذکر است، ثبت نام در دوره های مجازی مرکز محدود به زمانی از پیش تعیین شده نبوده و علاقه مندان بدون محدودیت زمان و مکان می توانند در دوره های مجازی و آفلاین مرکز ثبت نام کنند و ثبت نام دوره های حضوری مرکز همزمان با ترم پاییز آغاز خواهد شد.