به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سعیدی در جمع خادمان اربعینی حرم مطهر بانوی کرامت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خادمان حرم مطهر فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام اربعین حسینی، بانوان را سنگربانان فرهنگ دینی و عفاف و حجاب دانست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: پوشش بی ادعا و بی منت بانوان که برای رضای الهی گرمای مسیر نجف تا کربلا را متحمل و راه خدمت به زائران سید الشهدا علیه السلام را در پیش گرفته اند، سرشار از اجر و پاداش الهی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به روایتی در رابطه با جایگاه گریه بر سید الشهدا علیه السلام، خاطرنشان ساخت: خادمانی که به نوعی از طرف فاطمه معصومه سلام الله علیها دعوت شده و در وادی خدمت عاشقانه به زائران سید و سالار شهیدان قرار گرفته اند، از اجر و ثواب وصف ناپذیری برخوردارند.

آیت الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خود به سختی های خدمت رسانی در گرمای تابستان کربلا اشاره و پیاده روی اربعین را پرتویی از شعاع دوران ظهور توصیف نمود و اظهار داشت: امیدواریم در مسیر خدمت به دین الهی و در سایه سار ولایت، زیارت حضرت مهدی و حکومت مهدوی را درک نماییم.