به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از اول تا هفتم مهر ۱۴۰۲ همزمان با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت امام زمان(عج) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با قرائت دعای عهد، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، دوشنبه و سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی نژاد و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام مرتضی حائری دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقداد تابش، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صفدری، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام کریمی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیربهاء الدین علایی نژاد برگزار و در روز دوشنبه مصادف با آغاز امامت امام‌زمان (عج) حمید رنجبر مداحی خواهد کرد.

 مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه تا دوشنبه به ترتیب هادی خادم الحسینی، سیدمحسن بنی فاطمی و مجید دلشاد مداحی خواهند کرد و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قرائت خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام جوادی و مداحی سیدمهدی موسوی و محمد خرم فر، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدحسین حسینی و مداحی حسن پاکزمان، سه‌شنبه و چهارشنبه با روایتگری سیره شهدا توسط حجت‌الاسلام علی عزلتی مقدم و رستمعلی رفیعی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام کمیل پهلوان‌زاده و قرائت زیارت آل یاسین توسط سیدمحمد عباسپور برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی و مداحی مهدی رسولی، و از یکشنبه‌شب تا پایان هفته به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین حبیب میرباقری، سیدحسین حسینی قمی، احمد پناهیان، ناصر رفیعی، علی نظری منفرد، و محمد حاج ابوالقاسم و مداحی محمود بذری در یکشنبه‌شب، سیدرضا تحویلدار در دوشنبه‌شب، حسن حیدرزاده در چهارشنبه‌شب و سیدمهدی میرداماد در جمعه‌شب دنبال می‌شود.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام شحیطاط و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود و جمعه‌شب کرسی تلاوت فاطمی با حضور قاری بین‌المللی حامد شاکرنژاد برپا خواهد شد.