معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به سالروز ورود حضرت کریمه اهل بیت به قم گفت:‌ ۷۴ برنامه فرهنگی و هنری برای ایام معصومیه توسط آستان مقدس برنامه‌ریزی‌شده که اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، هادی محمود نژاد ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ایام معصومیه که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد:‌ استقبال از کاروان نمادین حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فردا با حضور خادمان آستان مقدس و مردم از چهارراه معصومیه قم آغاز می‌شود و در ادامه پس از گذر از خیابان امامزاده ابراهیم، امام خمینی(ره)، میدان شهید سعیدی، سه راه خورشید، میدان‌ شهید مطهری، چهار راه بازار به حرم‌ مطهر خواهد رسید.

وی گفت:‌ اجتماع مردمی در چهار راه معصومیه قم از ساعت ۷:۴۵ فردا آغاز و کاروان در حدود ساعت ۱۰صبح به حرم مطهر می‌رسد و ویژه برنامه‌ای از جمله خطبه خوانی خادمان آستان و گلباران مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) پیش‌بینی شده است.

محمود نژاد، برپایی نمایشگاه دختران سرزمین من در صحن پیامبر اعظم، نذر خدمت برای علاقه‌مندان درحرفه‌های مختلف، اعزام کاروان سفیران به ۱۰ استان و مناطق مختلف استان قم ، برگزاری پویش همسایه با حضور در ۶۰ مدرسه برای تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) ، رونمایی از کتاب‌های تولیدی آستان و برگزاری نشست‌های علمی پژوهشی با عنوان تبیین شخصیت و آثار و برکات حضور کریمه اهل بیت(س)‌ در قم را از دیگر برنامه های ایام معصومیه در قم ذکر کرد.

وی گفت:‌ در حوزه‌های سینمایی و هنری نیز اتفاق‌های خوبی را شاهدیم از جمله مستند سینمایی “اخت الرضا” که روز سه‌شنبه هفته جاری رونمایی خواهد شد، این مستند با مشارکت عتبه اباعبدالله(ع) و سازمان هنری سوره ساخته شده‌است که بزودی اکران آن در سینماهای سراسر کشور شروع می‌شود.

محمود نژاد یادآور شد: بازدید از موزه آستان مقدس بانوی کرامت نیز در سالروز ورود ایشان به قم برای بانوان رایگان است.