به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی بانوان حرم مطهر قصد دارد به مناسبت ایام معصومیه با همکاری دختران نوجوان موکب‌های فرهنگی خدماتی برپا کند.

گروه‌های فعال دختران نوجوان از همه شهرهای ایران می‌توانند در این موکب‌داری غرفه اختصاصی داشته باشند؛ موضوع موکب‌ها نیز ارائه محتوای محوری «معرفی حضرت معصومه علیهاالسلام به عنوان دختر نمونه هستی و بهترین الگو برای همه دختران» است که محتوا و نحوه‌ ارائه آن باید مناسب مخاطب نوجوان و قابل ارائه در ۱۰ تا ۱۲ دقیقه باشد.

این غرفه‌ها در همه جوانب، در رقابت با یکدیگر بوده (حتی جذب مخاطب به غرفه) و در پایان، عملکرد غرفه‌ها داوری شده و از گروه‌های برگزیده تقدیر به عمل می‌آید.

زمان فعالیت موکب داری از روز دوشنبه‌ ۱ آبان تا جمعه ۵ آبان بوده و داوطلبین تا روز پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه فرصت دارند محتوا، قالب اجرایی و لیست اقلام سرمایه‌ای مورد نیاز که قادر به حمل و نقل آن به حرم مطهر نمی‌باشند را به آیدیhttps://eitaa.com/T_am_7101  ارسال کنند.

همچنین روز شنبه ۲۲ مهرماه، با گروه‌های برگزیده برای حضور در برنامه موکب‌داری، تماس گرفته می‌شود؛ بازه زمانی برای فضاسازی غرفه توسط گروه‌ها نیز روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر است.

اجرا کننده در غرفه‌ها دختران نوجوان متولد سال ۸۴ تا ۸۹ بوده و از هر گروه (مجموع مربی و نوجوان) ۵ نفر می‌توانند در غرفه‌ها حاضر شوند.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا ۱۹ مهرماه به لینک https://astanehmehr.amfm.ir/farakhan-_mokebdari/ مراجعه کنند.