به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، مجازی، آنلاین، آفلاین ،تلفنی و مطالعاتی بستر آموزش حفظ قرآن کریم در خانه و زیر نظر برجسته‌ترین اساتید ملی و بین‌المللی قرآن کریم را برای فراگیران و قرآن آموزان سراسر کشور و عرصه بین‌المللی فراهم کرده است.

همزمان با ترم پاییز فراگیران و علاقه مندان می توانند به صورت مجازی و در خانه در قالب طرح «مدرسه حفظ فاطمی» در دوره‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث شرکت کنند.

این دوره های اموزشی مجازی برای خــواهــران و برادران در گروه های سنی مختلف در رشته‌های عمومی و تخصصی زیر نظر برجسته‌ترین اساتید ملی و بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

طرح« مدرسه حفظ فاطمی» شامل رشته های حفظ آنلاین ویژه‌ی نونهالان و کودکان، حفظ آنلاین دو ساله‌تا‌هشت ساله، حفظ تلفنی(۱ تا ۳ روز در هفته)، تربیت مربی حفظ و آمادگی آزمون‌های حفظ سراسری می شود که علاقه مندان می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

ثبت نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث از سوم مهر ماه شروع شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد.

علاقه مندان برای ثبت‌نام در طرح مجازی«مدرسه حفظ فاطمی» می توانند عدد ۱۰ را به سامانه شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند.

همچنین فراگیران و علاقه مندان برای کسب اطلاع از برنامه های مرکز قرآن و حدیث می توانند در کانال مرکز در پیام رسان داخلی ایتا به‌ آدرس Qhkarimeh@ عضو شوند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های حفظ مرکز قرآن و حدیث با عنوان «مدرسه حفظ فاطمی»می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.