به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، نمایشگاه دختران بهشتی با میزبانی خادم‌یاران دختر ۱۳ تا ۱۷ ساله از ۳ تا ۵ آبان‌ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

 این نمایشگاه که به همت واحد امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است دارای ۱۳ غرفه از جمله غرفه کودک، کفشداری، غرفه‌های نمایش با موضوع حضرت معصومه (س)، شفاعت حضرت معصومه (س)، مأموریت حضرت معصومه (س)، الگو بودن حضرت برای دختران و تمدن‌سازی حضرت معصومه (س) است.

 همچنین غرفه تبرک خانه با حضور دخترانی از محله‌های مختلف شهر قم، غرفه دختران ندا، غرفه مقر کتاب، غرفه علی طریق‌القدس با حضور دخترانی از ملیت‌های مختلف، غرفه قرارگاه کربلا و غرفه معصومانه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه دخترانه است.

 این نمایشگاه با محوریت شعار حضرت معصومه بهترین دختر دنیا برپا شده و تمامی غرفه‌ها برنامه‌های خود را با معرفی حضرت معصومه به‌عنوان دختر نمونه از نکاه اسلام برگزار می‌کنند و خدمات فرهنگی و رفاهی با این نگاه ارائه می‌شود.

 گفتنی است نمایشگاه دختران بهشتی در این ایام در سه نوبت صبح، عصر و شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و در اولین روز از این نمایشگاه حسین یکتا رئیس جمعیت امام رضایی ها از این نمایشگاه بازدید کرد.