به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۶ آبان تا جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام معصوم اسماعیلی و مداحی ابوالفضل محمدی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد شعبانی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسن صادقی، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی فرزانه برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین گنجی و مداحی محمد جعفری، از یکشنبه تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام محمدصادق کفیل، عبدالله توانا و عباس نکونام، چهارشنبه با روایتگری شهدا توسط ناصر کریمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری و قرائت زیارت آل یاسین توسط حمید محمدی برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون و مداحی سیدحسن علوی‌نژاد، از یکشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله اراکی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح زاده برگزار خواهد شد.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای سید محسن بنی فاطمی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.