به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش با ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم و حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم و جمعی از مدیران حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش امشب در اداره کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد.

 علیرضا رحیمی در این نشست به ارائه گزارشی از همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش پرداخت و از حضور روحانیون خوش‌فکر و انقلابی در تمامی مدارس استان قم در قالب طرح امین خبر داد که علاوه بر برپایی نماز جماعت در مدارس در مباحث اعتقادی، تربیتی و آموزشی نیز با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و بازخوردهای خوبی داشته است.

 وی همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع در تابستان و در طول سال تحصیلی با محوریت مبلغان آموزش‌دیده حوزه علمیه در مدارس استان قم خبر داد و بر اجرای منظم طرح حضور دانش‌آموزان در مساجد هر محله به‌صورت مستمر تأکید کرد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم ادامه داد: علاوه بر اهتمام ویژه‌ای که به امور تربیتی دانش‌آموزان شده است از خانواده‌ها هم غفلت نشده و از دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه تقاضا کردیم که اساتیدی را برای مشاوره حوزه خانواده و اقناع‌سازی در زمینه عفاف و حجاب در اختیار ما بگذارند.

 وی ابراز امیدواری کرد که با افزایش همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش سطح علمی و تربیتی دانش‌آموزان بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند و شاهد نسلی اندیشمند و متعهد به ارزش‌های الهی و انسانی در آینده باشیم.