به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ هم‌زمان با ایام دهه بصیرت و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حسین فروغی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین آقامیری دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالجواد ابراهیم فر، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مسعود پورآقایی و مداحی حمید طیبی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد کلاته برگزار می‌شود.

 مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه تا دوشنبه با قرائت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به ترتیب با مداحی سید حسن گلختمی، سید علی حسینی‌نژاد و مجید دلشاد در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام محسن دادسرشت، وحید نجف‌زاده و سید مجتبی محمدی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدهادی هدایت و مداحی مهدی حیدرزاده، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محسن پور سیدی و مداحی پورموسوی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی عزلتی مقدم و قرائت زیارت آل یاسین توسط حمید محمدی برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، محمدمهدی ماندگاری و سید حسین حسینی قمی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سعیدی آریا و مداحی حسن شالبافان، چهارشنبه با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و مداحی سید مهدی میرداماد، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و مداحی ابوذر بیوکافی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی ولدی برگزار خواهد شد.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای ابوذر بیوکافی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود و مراسم شب حرم مطهر هر شب نیم ساعت بعد از اذان مغرب به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس خواهد شد.