به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی و اعضای مجمع خطبای مشهد مقدس ظهر امروز با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در سالن محراب این حرم مطهر دیدار کردند.

آیت‌الله سعیدی بازگشت امام خمینی (ره) به ایران را از نعمت‌های بزرگ الهی دانست که خداوند به ملت ایران عنایت کرد و افزود: ما نسبت به این ایام‌الله مسئولیت داریم و باید در سخنان خود به این مناسبت‌ها اشاره کنیم و قدردان این نعمت‌ها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید از یادآوری نعمت‌های بزرگی مانند امام و انقلاب در سخنرانی‌های خود دریغ کنیم، گفت: منبر و مسجدی که صبغه زمان و اتفاقات انقلاب و نظام در آن جایی نداشته باشد ناقص است؛ بنابراین باید نسبت به نعمت انقلاب اسلامی شاکر باشیم و در صحبت‌هایمان از این نعمت بزرگ یاد کنیم.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه حتی در مداحی‌ها هم انقلاب باید نمود داشته باشد، گفت: هر فردی که کتاب و قلم و منبری دارد نباید نسبت به نعمت انقلاب بی‌تفاوت باشد و سکوت کند.

وی در ادامه به شکل‌گیری مجمع خطبای مشهد اشاره کرد و گفت: خوب است که در این مجامع بزرگان روحانیت تکریم شوند و از آنها برای شرکت در مجالس ولو صرف حضور دعوت شود؛ همچنین از افراد متخصص و شاخص در هر بخش دعوت و تکریم شود و به‌عنوان الگو به مردم معرفی شوند.