به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در پیامی از مردم متدین و شریف قم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن سالروز حادثه‌ای عظیم در تاریخ ایران اسلامی است که طی آن کشور و ملت مسلمان ایران از یوغ طاغوت سرسپرده استکبار جهانی نجات یافت و در مسیر پیشرفت، استقلال و ایجاد یک تمدن نوین بر پایه آموزه‌های اصیل و استوار اسلامی قدم گذاشت.
امروز که بعد از ۴۵ سال از آن انقلاب تاریخ‌ساز شاهد اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف هستیم و دشمن را در منطقه به‌زانو درآورده‌ایم؛ تمام ظرفیت تبلیغاتی و اجرایی استکبار جهانی بر آن شده است تا حضور مردم در گرامیداشت حماسه ۲۲ بهمن که سرمنشأ این تحولات عظیم در ایران بوده را کم‌رنگ کند و به مقاصد شوم خود برسد.

امروز حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر کار دیگری دشمنان اسلام را به خشم می‌آورد و مایه عزت و آبروی انقلاب اسلامی ایران و گامی بلند به سمت پیشرفت و آبادانی کشور است تا مسئولان با پشتوانه حمایت مردم بتوانند عرصه‌های پیشرفت کشور را گسترش دهند و رفاه و آسایش را در کنار تقویت ایمان و باورهای اصیل اسلامی برای مردم به ارمغان آورند.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها از همه مردم متدین و شریف قم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم تا باری دیگر ضمن عمل به تکلیف شرعی و سیاسی خود دشمنان را مأیوس و خشمگین کنند و عملی صالح را در پرونده اعمال خود برجای گذارند.

 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

سید محمد سعیدی