به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری آستان مقدس بانوی کرامت به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان المعظم که ماه پیامبر اکرم(ص) نامیده می‌شود مسابقه کتاب‌خوانی «هم نفس با پیامبر» را برگزار می‌کند.

این مسابقه از ابتدای اسفند تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود و در پایان به ۳ نفر از برگزیدگان کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و به ۱۰ نفر دیگر نیز متبرکات فاطمی و سنگ نگین متبرک حرم مطهر بانوی کرامت اهدا خواهد شد.

 کتاب «هم نفس با پیامبر (ص)» شرحی فشرده بر فرازهایی از مواعظ بلندی است که رسول خدا (ص) به ابوذر غفاری تعلیم داده است که در ۴۶ عنوان به زبان روز تبیین شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه حضوری به کتاب‌فروشی‌های مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و یا از طریق مراجعه به وبگاه کتاب فاطمی به نشانی www.fatemibook.ir/checkout?vid=232  این کتاب را با تخفیف ۵۰ درصدی تهیه کنند.

گفتنی است سؤالات مسابقه از ابتدای اسفند در وبگاه کتاب فاطمی به نشانی https://fatemibook.ir/ و یا در کانال کتاب فاطمی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/2739077299C03dda28fdb بارگذاری خواهد شد.