به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۲ تا جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 مناجات سحر حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با نوای حجت‌الاسلام هادی شمس و از سه‌شنبه تا جمعه با نوای حجت‌الاسلام سید احمد میرداماد قرائت خواهد شد؛ همچنین در روز چهارشنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری سخنرانی خواهد داشت، پنجشنبه زیارت عاشورا با نوای حجت‌الاسلام سید رضا حسینی‌نژاد قرائت خواهد شد و جمعه حجت‌الاسلام سعید شحیطاط به سخنرانی و قرائت دعای ندبه خواهد پرداخت.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا حیدرزاده، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی محمدهادی براتیان، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی برگزار خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام سید علی حسینی، سید محمد صادقی آرمان، علی‌اصغر آیتی و محمدرضا اعوانی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور حجت‌الاسلام علی کریمی تهرانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالفضل صابری اراکی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای روح‌الله برزه‌کار برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین علی نظری منفرد، حبیب‌الله فرحزاد، محمد سعیدی آریا، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، حامد کاشانی و سید علیرضا تراشیون برگزار می‌شود و هر شب از شبکه قرآن به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

  گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای علی مهدوی‌نژاد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.