به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا قربان رعیت مسئول واحد رفاه زائر، ذیل اداره خدمات زائر و مدیریت حرم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان روزانه ۳ هزار حلیم نذری در ایستگاه صلواتی صحن جوادالائمه علیه‌السلام توزیع شد که این حلیم توسط یک گروه جهادی از شهر شوشتر استان خوزستان در قم طبخ و در میان مردم مناطق محروم و همچنین زائران حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران توزیع شده است.

 وی افزود: در ایستگاه صلواتی حرم مطهر علاوه بر توزیع ۳ هزار حلیم روزانه هزار قرص نان نیز که توسط نانوایی سنتی کرمانی‌ها در قم پخته و به حرم مطهر اهدا می‌شد توزیع شده است.

 مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: نانوایی حضرتی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ماه مبارک رمضان روزانه ۱۶ هزار نان لواش پخت کرده است که ۱۳ هزار نان به مهمان‌سرای حرم مطهر و ۳ هزار نان نیز در ایستگاه صلواتی توزیع شده است.

 وی گفت: همچنین چایخانه مسجد اعظم نیز در طول ماه مبارک رمضان روزانه هزار و ۵۰۰ ساندویچ نان، پنیر، خرما و سبزی در کنار ۳ هزار چای در میان زائران توزیع کرده است.

 قربان رعیت افزود: چایخانه حضرتی حرم مطهر نیز در طول ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب تا دو ساعت بعد از افطار به زائران خدمت‌رسانی داشته است.