به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، آیت‌الله سید محمد سعیدی در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است ؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
عید سعید فطر عید بندگی خداوند و عید شرف و افتخار پیامبر گرامی اسلام است و امت اسلام در این روز پرخیروبرکت و بانشاط ناشی از معنویت سرشار ماه مبارک رمضان بیش از هر زمان دیگری به نبی مکرم اسلام درود می‌فرستد و با پیروی از فرامین نبی دلسوز و مهربان، خود را در سایه‌سار رحمت الهی قرار می‌دهد.
عید فطر عید تمامی امت اسلام و نماد وحدت و انسجام امت پیامبر خاتم است. اتحاد و وحدتی که از مهم‌ترین دغدغه‌های پیامبر صلوات‌الله‌علیه و آله و پس از ایشان امیرالمؤمنین و سایر اهل‌بیت علیهم‌السلام نسبت به جامعه اسلامی بوده و حفظ و تقویت آن امروز نیز مورد تأکید نائب بر حقشان امام خامنه ای مدظله‌العالی است.
اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی بنت موسی بن جعفر علیه‌السلام و در حرم اهل‌بیت ضمن تبریک این روز میمون و خجسته به همه مسلمین جهان به‌ویژه مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر مقدس قم ضمن توصیه همه مسئولان و آحاد مردم بر حفظ وحدت و انسجام کشور، ایجاد زمینه‌های اتحاد مسلمین جهان علیه مستکبران عالم را از خداوند متعال مسئلت دارم.
تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و امام جمعه قم
سید محمد سعیدی