به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیین اذن خدمت آستان مقدس حضرت امام زاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس با حضور و سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام جمعه قم در آستان مقدس امام زاده حسین بن موسی الکاظم طبس برگزار شد.

 آیت الله سعیدی با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا که از افراد محبوب پیامبر (ص) بودند گفت: مبارزه با ستمگران و مشرکان از بارزترین ویژگی‌های حضرت حمزه سیدالشهدا بود.

 وی بر تقویت ایمان برای نقش آفرینی در جامعه تصریح کرد و گفت: افزایش ایمان با عمل میسر است زیرا ایمان مقدمه داشتن فضائل و خوبی‌ها است.

 امام جمعه قم با اشاره به واقعه طبس و امداد الهی به نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: برای برخوردار شدن از امدادهای الهی باید مردم در صحنه باشند و در واقعه طبس اگر روحیه ایمان در جامعه وجود نداشت اصل قضیه امداد الهی اتفاق نمی‌افتاد.

 وی ادامه داد: دانشجویان عزیز باید نرم‌افزار وجود خودشان را با ایمان به خدا تقویت کنند تا خداوند نیز یاری خود را نصیب آنها کند و در مسیر پیشرفت خود دست یاریگر خداوند را احساس کنند.

 گفتنی است این مراسم با حضور دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان و سیستان بلوچستان برگزار شد.