به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی در گفت‌وگویی خبری با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیان کرد: امسال نیز در دهه کرامت مانند سال‌های پیشین برنامه‌های متنوعی اعم از فرهنگی، خدماتی و رفاهی برای زائران در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نقش ویژه خادمان مدیریت حرم مطهر در خدمت‌رسانی به زائران حرم بانوی کرامت، گفت: از دربانی گرفته تا انتظامات، حافظان حریم حرم، کفشداری‌ها، امانت‌داری‌ها، خدمات سالمندان و معلولان، رفاه زائر، خدمات اماکن و خدماتی که در تکریم زائران و تنظیف حرم کشیده می‌شود همگی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت هستند.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به حضور و خدمت‌رسانی موکب‌ها در ایام دهه کرامت در داخل و اطراف حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: چای‌خانه‌های حرم مطهر نیز در صحن جوادالائمه (ع) و صحن پیامبر اعظم (ص) آماده پذیرایی از زائران هستند.

مدیر عالی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به فضاسازی حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: علاوه بر گل‌آرایی ضریح حضرت معصومه (س)، فضاهایی مانند صحن امام رضا (ع)، صاحب‌الزمان (عج) و صحن مسجد اعظم هم گل‌آرایی می‌شود تا فضای بانشاط و زیبایی را در حرم مطهر شاهد باشیم.