به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با گرامیداشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: این نام‌گذاری به دنبال جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و مقاومت آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفت.

وی افزود: حزب‌الله با این مقاومت ثابت کرد که جنگ و مقاومت در برابر این رژیم غاصب تنها گزینه حل مساله فلسطین و راه نجات جهان اسلام از این غده سرطانی است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) یادآور شد: آنچه که همه دنیا از جنگ ۳۳ روزه فهمیدند، این بود که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در برابر راهبرد مقاومت اسلامی به درماندگی و واماندگی افتاد.

سعیدی ادامه داد: به همین جهت، این رژیم منفور و مفلوک و حامی‌ آن، آمریکا، برای جبران شکست‌هایش از محور مقاومت، اقدام به ترور فرماندهان و شخصیت‌های تاثیرگذار کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ترورهای اخیر همچون ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه، شهید سردار زاهدی، شهید سردار سید رضی موسوی، شهید فواد شکر و شهید فخری‌زاده نیز به همین منظور انجام شد.

سعیدی با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی با این ترورها می‌خواهد از چاله مرگ تدریجی بیرون بیاید بیان کرد: غافل از آنکه با این ترورها،محور مقاومت نه تنها از بین نخواهد رفت، بلکه با انگیزه بیشتری همچنان در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده، و آرزوهای‌شان را به گور خواهند فرستاد.