آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به خرید و تامین برنج مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادی خود را به شرح ذیل اعلام فرمایند.

۱- نوع برنج : طارم هاشمی درجه یک کشت یک تولید سال ۱۴۰۳ با خلوص استاندارد تایید شده توسط موسسه تحقیقات برنج کشور به میزان ۱۶۰ تن

۲- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۵۲۰۲۱۱۸۸۸۷۷۷۱ بانک مهر ایران به نام آستان مقدس قم می‌باشد که پس از امضاء قرارداد به‌عنوان ضمانت انجام تعهدات تا پایان قرارداد معتبر خواهد بود.

۳- برندگان اول و دوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند ، سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد. ( قيمت‌هاي ارائه شده از سوی فروشنده می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ معتبر باشد) هزینه درج آگهی ها در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد .

۴- مدت و محل دریافت و تحویل اسناد و اطلاعات بیشتر : دریافت و تحویل اسناد از تاریخ درج آگهی به مدت ۱۰ روز کاری میباشد . دریافت اسناد از طریق سایت آستان مقدس به نشانی amfm.ir و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه آستان مقدس و تحویل اسناد به دبیرخانه آستان مقدس به نشانی قم – خیابان انقلاب – خیابان شهیدان شاهرودی – مجتمع اداری آستان مقدس میباشد .

☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد در ساعات اداری با شماره تلفن‌های
۳۷۱۱۹۱۲۳ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.