به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعیدسیاهلویی در گفت و گویی به تشریح فعالیت ها و خدمات ارائه شده در بخش آی تی موکب آستان مقدس پرداخت و گفت: سرویس های فناوری اطلاعات همه به سمت زائر محوری حرکت کرده است، ما به دنبال رفاه زائر هستیم، رفاه و ارائه خدمات به زائر شامل بخش های مختلفی است که یکی از مهم ترین این نیازها مباحث مربوط به ارتباطات اینترنتی و دیگری ارتباط تلفنی با ایران است.
وی افزود: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائرین امام حسین علیه السلام از مهم ترین خدماتی است که به زوار ارائه می شود و در یک ثانیه ۸۰۰ نفر همزمان می توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.
مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: ۱۱ خط تلفن به صورت رایگان در اختیار زائران جهت تماس با ایران قرار گرفته است که مورد استقبال خوب زائرین نیز قرار گرفته است.
سیاهلویی در ادامه به مباحث جانبی ارتباطات تلفنی بخش فناوری موکب اشاره کرد و گفت: همه سعی ما این است که یک ارتباط خوب و پایدار برای زوار فراهم کنیم، زائرین مشتاق اینترنت هستند و تهیه اینترنت پرسرعت در این مسیر کار مشکلی بوده که بحمدالله توسط خادمان موکب در بخش فناوری انجام شده است.
وی به همکاری خوب عراقی ها در این عرصه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سعی کرده ایم که بهتر از ایران بتوانیم ارائه سرویس داشته باشیم اما خب قطعی ارتباط در عراق زیاد است که البته سعی کرده ایم این قطعی ها را به صفر برسانیم.
مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در پایان از دلیل خود برای آمدن به موکب استلن مقدس و خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا علیه السلام گفت: چیزی جز عشق و علاقه به امام حسین علیه السلام ما را به اینجا نکشیده است و من توصیه می کنم که اگر کسی تا بحال به این مسیر نیامده حتما برای یکبار هم که شده قدم در این مسیر نورانی و بابرکت بگذارد.