رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه ویژه برنامه کبوترانه شب های چهارشنبه و جمعه در سالن امام خامنه ای همزمان با قرائت دعای توسل و کمیل در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود، گفت: خانواده هایی که تمایل به حضور در مراسمات و دعای توسل و کمیل دارند می توانند فرزندان خود را به سالن امام خامنه ای تحویل دهند و خود آنان بدون هیچ گونه دغدغه نگهداری فرزندان، در مراسمات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به برگزاری برنامه کبوترانه ویژه کودک و نوجوان اظهار داشت: هر هفته دو جلسه ویژه برنامه کبوترانه ویژه کودک نو جوان در آستان کریمه اهل بیت (س) برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های روزانه اردویی در رواق کودک و نوجوان را مد نظر قرار داد و افزود: برنامه اردویی به صورت روزانه در رواق کودک و نوجوان ویژه مدارس برگزار می شود و به دلیل اینکه واحد های کودک و نوجوان هر دو فعالیت می کنند به همین دلیل مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این برنامه ها حضور داشته و شرکت می کنند.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه برنامه های اردویی با توجه به سن آنان ارائه می شود، تصریح کرد: مدارس کشور جهت حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تماس می گیرند و در هنگام حضور آنان، رواق کودک و نوجوان متناسب با سن آنان برنامه هایی را برگزار می کند.

وی برگزاری حلقه های معرفت را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر مدارس، برای زائرین انفرادی نیز در غالب گروه های مختلف برنامه های متعددی متناسب با مخاطبان در غالب حلقه های معرفت برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین فتح الله زاده به فعالیت های این مرکز اشاره و عنوان کرد: حلقه های معرفت، برنامه های مناسبتی و مسابقات ویژه نوجوانان، از جمله برنامه هایی است که در این مرکز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه کبوترانه شب های چهارشنبه و جمعه در سالن امام خامنه ای همراه با قرائت دعای توسل و کمیل در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود، ابراز کرد: خانواده هایی که تمایل به حضور در مراسم های عزاداری، دعای توسل و کمیل دارند می توانند فرزندان خود را به سالن امام خامنه ای تحویل دهند و خود آنان بدون هیچ گونه دغدغه نگهداری فرزندان، در مراسمات شرکت کنند.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) ادامه داد: ویژه برنامه کبوترانه هفته ای دو جلسه در مناسبت های ویژه برگزار می شود.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶