حجت الاسلام و المسلمین علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گروه های دانش آموزی (طرح امین) در آستان کریمه اهل بیت (س) اظهار داشت: برای اردوهای زیارتی کاروان ها به ویژه دانش آموزان و دانشجویانی که از استان اعزام می شوند، برنامه اردویی در سالن امام خامنه ای برگزار می شود.

وی افزود: در ویژه برنامه طرح امین متناسب با سن مخاطبان مسائل مختلف ارائه می شود که محور اصلی مسائل، معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سیره و سبک زندگی ایشان و ائمه (ع) است.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: اگر مخاطبین گروه های دانش آموزی خواهران باشند ارائه محتوا با تکیه بر عفاف و حجاب است و اگر مخاطبان برادران باشند، سوالات کاربردی و مبتلا به که در ذهن افراد وجود دارد به صورت کاربردی و کارگاهی توسط استاد برگزار می شود.

وی به بخش های دیگر برگزاری ویژه برنامه طرح امین اشاره و ابراز کرد: حرم شناسی یکی دیگر از برنامه هایی است که در ویژه برنامه طرح امین برای مخاطبان برگزار می شود که به شکل میدانی توسط استاد انجام می شود.

حجت الاسلام فتح الله زاده خاطرنشان کرد: بازدید از صحن امام رضا(ع)، شبستان حضرت امام خمینی (ره)، صحن امام هادی علیه السلام و بازدید از مقبره شیخ فضل الله نوری، شهید مفتح و همچنین بازدید از قبرستان شیخان، مدرسه فیضیه و موزه از جمله مکان هایی است که گروه های اعزامی به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از آن بازدید می کنند.