مدیر اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس کریمه  اهل بیت (س) با بیان اینکه بخش رسانه مانند دیگر بخش ها در جامعه مهم است، گفت: با گسترش بخش رسانه می توانیم کارهای نیک خیرین را به بیرون از مرزها هدایت کنیم، بنابراین دنیا باید از کارها و فعالیت های نیک مردم با خبر شود تا موجب تغییر نگاه جهان به مردم ما شود.

مهدی کلانترزاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به وجود خیرین در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بدون تردید کشور با وجود خیرین کمتر به مشکل برخواهد خورد و هر جا هم مشکلی پیش بیاید با نیت خیر خیرین می توان امیدوار بود که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها راهی به سوی بهشت است، افزود: هر فردی در آستان کریمه اهل بیت (س) به زائران خدمت و کمک کندقطعا به آخرت خود کمک کرده است.

 مدیر اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس کریمه  اهل بیت (س) عنوان کرد: در آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها، شاهد همه نمونه کمکی هستیم، البته در نفس عمل هیچ تفاوتی میان کمک های کوچک و بزرگ نیست و همه به یک چشم دیده می شوند مهم نیت افراد بوده که خوشبختانه نیت های همه نیک است.

وی به بخش رسانه ای و اطلاع رسانی اشاره و تصریح کرد: بخش رسانه در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر کارهای خیرین به خوبی پوشش داده شود موجب ترغیب برخی دیگر در این مسیر خواهد شد.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه بخش رسانه مانند دیگر بخش ها در جامعه مهم است، ابراز کرد: با گسترش بخش رسانه می توانیم کارهای نیک خیرین را به بیرون از مرزها هدایت کنیم، بنابراین دنیا باید از کارها و فعالیت های نیک مردم با خبر شود تا موجب تغییر نگاه جهان به مردم ما شود.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶