محمد حسین امین جعفری دهاقانی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به فعالیت های شورای خیرین و واقفین در راستای سیر تحصیلی پرسنل رسمی آستان مقدس و آموزش های مرتبط برای خدام افتخاری آستان کریمه اهل بیت (س)، اظهار داشت: گرفتن مجوز دانشگاه علمی کاربردی شاخه برادران برای آستان مقدس در دو رشته خدمات زائر و مدیریت فرهنگی از جمله فعالیت های این مرکز می باشد.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی شاخه برادران آستان کریمه اهل بیت (س) در سال ۹۳ آغار به کار کرده و از بهمن سال ۹۳ با رشته های کارشناسی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک تاسیس شد و با استقبال خوبی رو به رو شده و از هر جهت مشوق خوبی برای ادامه تحصیل و اخذ مدرک سیکل و مدرک و تحصیلات عالی است.

عضو شورای مرکزی مجمع خیرین کشور با بیان اینکه همه ما به محبت اهل بیت (ع) در دنیا و آخرت نیازمند هستند، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم بیشتر از عنایات خاندان عصمت و طهارت بهره مند شویم باید در شناخت و معرفت به آن ها نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بعد از شناخت و معرفت و و پی بردن به عظمت جایگاه این خاندان با کرامت، انسان حاضر است همه هستی خود را فدا کرده و تسهیلات بیشتری فراهم کند تا زائرین بیشتری از عظمت و محبت کریمه اهل بیت (س) بهره مند شوند.

امین جعفری به عرصه فعالیت های خیرین در آستان کریمه اهل بیت (س) اشاره و ابراز کرد: موضوعات فراوانی در آستان مقدس وجود دارد و باید دید که خیرین می خواهند در چه موضوعاتی  از جمله در امور عمرانی توسعه آستان مقدس، در امر اطعام زائران، در امور فرهنگی مرکز قرآن و حدیث، در مراسم مختلف که در طول سال برگزار می شود، کتابخانه، دارالشفا، فعالیت کنند.(t2)