به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام دسته عزاداری در سالروز شهادت این امام بزرگوار با حضور خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، زائران و مجاوران آستان مقدس فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه همزمان با ششم آذرماه در کنار خادمان این آستان مقدس در مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده بهره‌مند می‌شوند و بعد از آن در قالب دسته عزاداری از این مسجد مقدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) حرکت می‌کنند.

سید علی حسینی‌نژاد، محمدجواد برزگر و جمعی دیگر از مداحان اهل بیت(ع) در دسته عزاداری خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت و مسؤولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در هنگام ورود این دسته عزا، از خادمان استقبال می‌کنند.

همچنین، علاوه بر برگزاری برنامه‌های عزاداری در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، اقشار مخلتف مردم در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام از نقاط مختلف شهر مقدس قم برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حرم مطهر حضور می‌یابند.