به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خالد قدومی امشب در اجتماع بین‌المللی عاشقان مبارزه با اسرائیل که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برادران و خواهران عزیز امروز در غزه، کربلای قرن بیست و یکم میلادی توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت بایدن و نیروهای استکبار و در مقابل چشمان ملت‌ها و دوربین‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سفر آنتونی جان بلینکن به سرزمین‌های اشغالی و اعلام موضع او که «من برای دفاع از یهود اینجا هستیم،» اظهار کرد: مسلمانان اجازه نمی‌دهند که صهیونیستی‌ها بر سرزمین‌های الهی تسلط پیدا کنند و جوانان مقاومت انتقام بزرگ را صهیونیسم خواهند گرفت.

نماینده حماس فلسطین با تاکید بر اینکه ما مقابل رژیم صهیونیستی در میدان حاضر هستیم، عنوان کرد: دبیرکل سازمان ملل، بایدن، رئیس جمهور فرانسه، مجرمین و اوباش جهانی این کشتار جمعی و نسل‌کشی را نمی‌بینند و ۷۵ سال است که در مقابل جنایات جنگی صهیونیستی ساکت شده‌اند اما صبر مقاومت به پایان رسیده است و ما دیگر ساکت نمی‌مانیم و طوفان الاقصی هم آغاز شده است تا فلسطین را از دست اسرائیل نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت عاشقان مبارزه با اسرائیل هستند و همانطور که اگر حاج قاسم امروز بود در میدان جهاد می‌کرد جوانان مقاومت هم درحال جهاد هستند.