به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سید محسن میرهادی شب گذشته در آیین شکرگزاری خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری قم امسال برای سومین سال متوالی توانسته توفیق خدمت به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی را داشته باشد، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی با مسؤولان موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها توانستیم کار نظافت را به صورت بسیار مطلوب‌تر انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به ۷۰ نفر از خادمان پاکبان شهرداری قم تعیین و نظافت عمود ۱۰۷۰ تا ۱۱۷۰ را بر عهده گرفتند، اضافه کرد: امسال برای نخستین سال توانستیم ماشین‌آلاتی از جمله پرس ۱۰ تن، باب‌کت و کامیون را به عراق اعزام کنیم.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از اختصاص دادن دو دستگاه ماشین پرس توسط عراقی‌ها برای جمع‌آوری زباله‌های ۱۰۰ عمود پیرامون موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یاد کرد و ادامه داد: در نقطه مرزی مهران نیز ۵۸ دستگاه اتوبوس را مستقر کردیم تا به زائران ارائه خدمات داشته باشند.

وی با اشاره به نصب ۲۰۰ بنر با محوریت لزوم رعایت نظافت در مسیر پیاده‌روی مطرح کرد: نزدیک به هزار سلطل کارتن پلاست را در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی توزیع کردیم تا موکب‌ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

میرهادی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای تامین بسترهای مورد نیاز برای حضور خادمان شهرداری قم در حماسه اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تنظیف مسیر پیاده‌روی امسال با نظم مناسب‌تری دنبال شد و به لطف خداوند متعال توانستیم عملکرد موفقی داشته باشیم.