به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ آیت الله سید محمد حسینی قزوینی امشب در مراسم گرامیداشت آغاز امامت حضرت بقیةالله (عج) و شكرانه پيروزی محور مقاومت بر ایادی استکبار در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و اسلام محمدی بر وهابیت، اظهار داشت: امیدواریم این پیروزی ها مقدمه ای برای ظهور امام عصر (عج) و ظهور ایشان را نزدیک تر کند.
وی به شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اشاره کرد و افزود: مدت زمان امامت امام حسن عسکری علیه السلام شش سال بیشتر نبود، اما دارای برکات زیادی بود که شیعیان و سنی ها و حتی دیگر ادیان نیز حد اکثر استفاده را از آن بردند.
مدیر شبکه جهانی ولایت تصریح کرد: جاحظ ادیب عرب متوفای ۲۵۰ هجری است که نختسن کتاب علیه حضرت علی علیه السلام و شیعه را نوشت و این قدر پاسخ شبهات خود را شنید که علیه کتاب خود کتابی نوشت و هنگامی که به امام حسن عسکری علیه السلام می رسد می گوید، به قدری جایگاه امام عسکری السلام و پدران بزرگوارشان در عدالت،تقوا و شجاعت بالا است که در تاریخ بشریت چنین دودمانی در میان عرب و عجم دیده نشده است.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از بزرگان اهل سنت در وصف امام حسن عسکری علیه السلام می نویسد همین بس که حضرت مهدی (عج) از فرزندان امام حسن عسکری علیه السلام است.
آیت الله حسینی قزوینی با بیان اینکه خیلی‌ها کوشیدند نور اهل‌بیت علیه السلام را خاموش کنند و آنان را به زاویه بکشانند، خاطرنشان کرد: بنی‌امیه و بنی‌عباس تمام تلاش خود را به کار بردند بر اینکه فضائل ائمه علیه السلام را مخفی کرده و از کتاب‌ها حذف کنند و حتی جایی که نتوانند اشکال ایجاد کنند، ولی در کار خود ناکام ماندند.
وی با اشاره به اینکه شیعیان نزدیک ۲۶۰ سال با ائمه مأنوس بودند، ابراز کرد: تقدیر الهی چنین رقم خورده بود که بعد از سال ۲۶۰ هجری جامعه تشیع از امامشان دور باشند.
مدیر شبکه جهانی ولایت بیان کرد: امام حسن عسکری علیه السلام به نقل از پدر خود می فرمایند، اگر در دوران غیبت فرزندم علما و اندیشمندانی نباشند که از مذهب تشیع دفاع کنند و به شبهات پاسخ گویند مردم از دینشان منفک می‌شوند.
وی به شبهات مطرح شده در جامعه کنونی اشاره و تصریح کرد: اکنون در جامعه شبهاتی در فضای مجازی مطرح می شود که به تعبیر مقام معظم رهبری قتلگاه جوانان شده است و یکی از رسالت هایی که در عصر غیبت بر عهده ما است پاسخ به شبهات است.
آیت الله حسینی قزوینی فکر داعش را ادامه دار خواند و خاطرنشان کرد: گرچه داعش تمام شده است اما فکر داعش هنوز ادامه دارد، در حوزه فیزیکی کاربرد خود را از دست داده است اما دز حوزه فرهنگی چند برابر به فعالیت خود ادامه می دهد.
انتهای پیام/۹