علی عبدالمطلبی در گفت و گو پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به شهادت خادم آستان کریمه اهل بیت (س) شهید مصطفی نبی لو، اظهار داشت: شهید نبی لو کارمند کمیته امداد و سر شیفت خادمین افتخاری آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از ساعت سه الی هفت بعد از ظهر روز شنبه ها بود.
وی افزود: هنگامی که شهید نبی لو از سر کار می آمدند دیگر فرصت رفتن به منزل را نداشتند و پس از نهار، نیروها را ساماندهی و مشغول کار می شدند.
مسئول انتظامات صحن جواد الائمه آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) شهادت را برای شهید مصطفی نبی لو حق دانست و عنوان کرد: با توجه به ویژگی های اخلاقی که شهید مصطفی نبی لو داشت حیف بود که به مرگ طبیعی از دنیا برود، از این رو شهادت را برای ایشان حق می دانستیم.
وی به برخورد شهید نبی لو با زائرین و خادمین آستان مقدس کریمه اهل بیت اشاره و تصریح کرد: برخورد شهید نبی لو با زائرین و خادمین حرم بسیار مناسب و خوش برخورد بود و هیچ موقع کاری نمی کرد که فردی از ایشان رنجیده خاطر شود. در واقع تمام تلاش شهید نبی لو رضایت زائرین، خادمان و دوستان از خود بود تا از این طریق بتواند رضایت خداوند را به سوی خود جلب کند.
عبدالمطلبی خاطرنشان کرد: شهید نبی لو دلسوزی بسیاری برای آستان کریمه اهل بیت (ع) داشتند تا جایی که اگر در اتاقی چراغ اضافی روشن بود برای صرفه جویی آن را خاموش می کرد.
وی ابراز کرد: شهید مصطفی نبی لو نسبت به نماز جماعت بسیار حساس بود و اگر در هنگام نماز جماعت شیفت بودند، با همکار خود هماهنگ می کردند که هر کدام از آنان در یکی از نماز جماعت ها در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، حضور داشته باشند.
مسئول انتظامات صحن جواد الائمه آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به وقت شناسی شهید نبی لو اشاره و بیان کرد: شهید نبی لو برای حضور در آستان کریمه اهل بیت (س) بسیار وقت شناس بودند و در چهار ساعتی که در حرم مطهر خدمت می کرد هیچگونه استراحتی نداشت.
وی عنوان کرد: شهید نبی لو ارادت خاصی به حضرت معصومه و حضرت زینب سلام الله علیهما داشت و می گفت با وجود گروه های تکفیری امثال داعش که به اماکن مذهبی حمله می کنند باید از این تلاش آنها جلوگیری کرده تا دشمن نتواند رعب و وحشتی میان مسلمانان برای زیارت از اماکن مذهبی ایجاد کند.
خاطرنشان می شود، مراسم چهلم عروج شهید مصطفی نبی لو، در روز چهارشنبه، هشتم آذرماه، بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد اعظم قم برگزار می شود.