به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی امشب در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم و خادم حرم کریمه اهل بیت (س) مهدی ایمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید مهدی ایمانی در اخلاق اسوه و نمونه بود، اظهار داشت: تواضع ایشان در کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) نشان از علاقه شدید ایسان به بانوی کریمه اهل بیت (س) بود.

وی افزود: شهادت بالاترین رتبه را به فرد متوجه می کند که آن عبودت و بندگی است، چرا که خداوند افرادی را که در طلب او هستند به لقاء خود می رساند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: دادن تمام سرمایه ها در راه خداوند به معنای عبودیت و بندگی است، از این رو شهید ایمانی تمام سرمایه خود را در راه خداوند بذل کرد.

وی سبب عبودیت را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: شهید مدافع حرم و خادم کریمه اهل بیت (س)مهدی ایمانی نفس را دوست نداشت و همین امر سبب شهادت ایشان شد چرا که خداوند فردی را که به دنبال نفس نباشد دوست می دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی با بیان اینکه طریق عبودیت، بندگی خداوند است، عنوان کرد: شهید ایمانی مقید به نماز اول وقت و نوافل بود.

وی شهدای مدافع حرم را فدایی حرم ناموس امام حسین علیه السلام و ابراز کرد: مسئولان باید نسبت به افرادی که در برابر داعش سر خم می کنند و در برابر شهدا صحبت های آنچنانی می کنند بایستند.(p2)