به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، دوره جدید مزاج شناسی از سلسله کارگاه های حیات طیبه به همت اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت برای عموم بانوان و دختران برگزار می‌شود.

این دوره ها با هدف بهبود کیفیت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، افزایش طول عمر و سلامت‌محور شدن زیست خانوادگی و اجتماعی و بهبود کیفیت تغذیه سالم متناسب با سیره و روش اهل بیت(ع) برگزار شده است.

برخلاف دوره های آموزشی گذشته امکان حضور بانوان در تمام مقاطع سنی در دوره جدید مزاج شناسی وجود دارد و از آنجایی که بانوان در خانواده نقش محوری در تغذیه و تربیت فرزندان دارند به این ترتیب با حضور گسترده بانوان در این دوره ها امکان بهبود کیفیت و فرهنگ تغذیه سالم در سطح جامعه فراهم می شود.

تدریس این کارگاه علمی آموزشی مهارت محور را خانم زهتابچی از اساتید برتر رشته تغذیه اسلامی برعهده دارد.

ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی برای خادمان خواهر آستان مقدس حضرت معصومه(س) دارای تخفیف است.

این کارگاه آموزشی در سه جلسه مبانی و ضرورت زیست سلامت و تغذیه و تعادل سردی، گرمی، خشکی و رطوبت بدن را برای شرکت کنندگان تبیین خواهد کرد.

این کارگاه آموزشی در روزهای ۲۵ و۲۷ شهریور و ۱ مهر ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن ولایت واحد فرهنگی خواهران واقع در صحن صاحب الزمان(عج)، جنب کفشداری ۱۳، طبقه بالا برگزار خواهد شد.

بانوان علاقه مند برای ثبت نام و شرکت در این دوره می توانند از طریق لینک http://astanehmehr.amfm.ir/mezaj3 در این کارگاه ثبت نام و پس از پایان دوره گواهی پایان دوره دریافت کنند.

لازم به ذکر است، اداره فرهنگی خواهران استان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه های فرهنگی و دوره های آموزشی خود را از طریق کانال ایتا آستان مهر به نشانی https://eitaa.com/astanehmehr اطلاع رسانی می کند و بانوان سراسر کشور با عضویت در این کانال می توانند از برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) کسب آگاهی کنند و در جریان برنامه های فرهنگی، معارفی و مناسبتی ویزه بانوان در آستان مقدس حضرت معصومه(س) قرار گیرند.